Italija leta 1600. Michelangelo Merisi, bolj znan kot Caravaggio, je genialni slikar, ki se upira strogim pravilom tridentinskega koncila glede upodabljanja verskih tem. Ko papež Pavel V. izve, da umetnik za svoje religiozne slike kot modele uporablja prostitutke, tatove in potepuhe, se odloči poslati po svojega najboljšega tajnega agenta … Epska zgodovinska drama raziskuje burno Caravaggievo življenje v vseh njegovih chiaroscuro odtenkih.
kritike
»Avtorji so filmsko tkivo organizirali kot potopitveno izkušnjo; številni prizori so zasnovani tako, kot da smo sredi Caravaggievih del, pri čemer za razumevanje posameznih pomenov ne škodi poznavanje umetnostne zgodovine. Vsekakor jim uspe poustvariti vonj in okus tedanje dobe, vsem prikazanim strastem in notranjim viharjem navkljub pa ostane končni vtis nekako odmaknjen, čeprav spoznamo Caravaggia kot kompleksno in konfliktno osebnost. /…/ Film nas ne nazadnje sprašuje, ali lahko umetnika zares ocenjujemo ločeno od njegovega življenja, in odgovarja: današnja “kultura kenslanja”, ali črtanja, katere žrtve so bili v zgodovini velikani od Sokrata do Caravaggia, je le sodobna oblika inkvizicije.«
– Gorazd Trušnovec, Radio Slovenija