Ko so se leta 1961 v Beogradu zbrali voditelji držav tretjega sveta, se je rodilo gibanje neuvrščenih, ki so nasprotovali hladnovojni delitvi na vzhod in zahod. Dogodek je bil izdatno dokumentiran in medijsko podprt, toda dokumentirani so bili tudi ostali Titovi politični projekti in potovanja po svetu. Če je njegova potovanja poosebljala ladja Galeb, pa je avdiovizualno gradivo beograjskih Filmskih novosti poosebljal Stevan Labudović, Titov osebni snemalec in soudeleženec znamenitega beograjskega vrha, ki je od sredine petdesetih let dokumentiral vse ključne dogodke ob osamosvajanju držav tretjega sveta izpod kolonialnega primeža. Mila Turajlić je iz impozantnih arhivov Filmskih novosti ustvarila potentno in pomenljivo sliko političnih delitev tistega časa, pa tudi podobo Jugoslavije na vrhuncu njenega zunanjepolitičnega vpliva.
»Ko sva s Stevanom začela snemati, se mi niti sanjalo ni, kako prostrana je njegova zgodba. Ob začetku najinega snemanja sem vedela dve stvari – da so ga v Alžiriji šteli za junaka (poimenovali so ga »Filmsko oko revolucije«) in da je bil imenovan za snemalca jugoslovanskih Filmskih novosti, ki je spremljal potovanja predsednika Tita. Toda tedaj nisem razumela povezave med tema dejstvoma. Šele ob koncu tega triletnega obdobja sem spoznala, da je kot snemalec pričal vsem ključnim političnim trenutkom pri oblikovanju gibanja neuvrščenih. Tega mi ni razkril.« (Mila Turajlić)