Papirnata škatla / Papierowe pudełko / Paperbox
Zbigniew Czapla (Zbigniew Czapla)
Poljska/Poland, 2011, digiBeta, 9′
V papirnati škatli iz režiserjeve hiše, ki jo je razdejala poplava, so shranjene vse družinske fotografije. Uničene od vode in blata postajajo iz dneva v dan bolj neprepoznavne. Avtor jih vsakih nekaj tednov preslikava, da bi rešil vsaj del družinske zgodovine, ki jo predstavljajo.
Michael Pollan’s Food Rules
Marija Jaćimović, Benoît Detalle (Marija Jaćimović & Benoît Detalle)
Srbija/Serbia, 2012, HD, 2’13”
Kratki stop-motion film, ki igrivo animira semena, zelenjavo, piškote in pokovko ob podlagi modrih in preprostih besed nagrajenega pisatelja, novinarja in prehrambnega aktivista Micheala Pollana. Film, ki sta ga Marija Jaćimović in Benoît Detalle ustvarila – kako primerno – na kuhinjski mizi, bo vzbudil tek vsem, ki želite postati bolj pozorni na to, kaj jeste in na kakšnem planetu živite.
Kronika Oldřicha S. / Kronika Oldřicha S. / Chronicle of Oldrich S.
Rudolf Smid (Anima/AniFest)
Češka/Czech Republic, 2011, HD, 17’27”
Med letoma 1981 in 2005 je češki pisatelj Oldřich Sedláček beležil enostavčna dnevna opažanja o rutinskem dogajanju v njegovem malem mestu v hitro razvijajoči se državi in preostalem svetu. Šaljivo izvirna animacija spremlja Sedláčkovo eklektično razglabljanje o lokalnih čenčah, vzgoji otrok ter križih in težavah življenja v sovjetskem obdobju in po njem.
Zmrznjena čokoladna miš / Topo Glassato Al Cioccolato / Frosted Chocolate Mouse
Milkyeyes (Milkyeyes)
Italija/Italy, 2011, HD, 2’40”
Sanjski, temačen in nadrealističen svet, v katerem elementi v neskončnem krogu prehajajo drug v drugega. Trpeče figure, postavljene pred ozadje naključnega čečkanja in kratkih zabeležb, se poskušajo osvoboditi. Ptice zaprhutajo in razpadejo, ribe se iz obeh strani prebijajo čez zaslon.
Afternoon
Izabela Plucińska (Clay Traces)
Poljska/Poland, 2012, HD, 3′
Afternoon je dvojni komentar enega samega trenutka, ki se zgodi med moškim in žensko. Čeprav sta oba povsem zatopljena v svoje opravke in ni videti, da bi opazila še kaj drugega, se ob nepričakovanem dogodku nenadoma spet spogledata. Kako dolgo bo trajal ta dragoceni trenutek?
Monsieur l’assassin X
Lynn Devillaz, Antonio Veiras (Helium Films)
Švica/Switzerland, 2012, DCP, 9’20”
Linda je deklica, ki je drugi otroci in njena družina ne sprejemajo. Živi v malem mestu, po katerem se klati serijski morilec. Nekega dne na ulici vidi čudnega človeka s torbo, iz katere visi roka.
Sunny Afternoon
Thomas Renoldner (Thomas Renoldner)
Avstrija/Austria, 2012, 35mm, 6’45”
Sunny Afternoon je soočenje avantgardnega filma s pop videom in analiza tega, čemur bi lahko rekli klasične preference in tabuji obeh žanrov. Andi Haller je na podlagi besedila, ki ga je avtor napisal pri 25 letih, ustvaril glasbeni aranžma, ki odlično ponazarja omenjene osnovne pristope.
Zakaj sloni? / Zašto slonovi? / Why Elephants?
Marko Meštrović (Kreativni sindikat/Zagreb film)
Hrvaška/Croatia, 2012, 35mm, 8′
Junak poskuša odgovoriti na preprosto vprašanje. Blodi po labirintu intuitivnih vizij. To vprašanje v določenem smislu opredeljuje njegovo življenje. Njegov odgovor je spet enak … Ali sploh imamo odgovore na pomembna vprašanja?
Fobije zaščitne ograje / Le fobie del guardrail / Phobias of Guard Rail
Marco Capellacci (Marco Capellacci)
Italija/Italy, 2012, HD, 5′
Film govori o posnemanju otrokovih miselnih pobegov. Liki, nejasni in zatopljeni, se nagibajo prek zaščitne ograje, metaforične reprezentacije otrokovega notranjega sveta. Podobe razkrijejo njegovo skrivnost, skrivno kraljestvo teme, ki ga sestavljajo kriki in zvoki.
MRDAT
Oliver Marčeta (Dolinšek Film)
Slovenija/Slovenia, 2012, HD, 6’10”
Bele linije na črnem ozadju. Gib in zvok. Estetika praznine in prenasičenost teme, redukcija besede in gib telesa. Ideja filma je bila analizirati gib sodobnega plesa. 2 D animacija (risba) in gibanje telesa sta v sodobnem času podrejena 3 D računalniški animaciji. Animirani film Mrdat je moj odgovor na gibanje teles in moj pogled na estetiko giba in zvoka. Film MRDAT je analiza gibanja v času in prostoru.
Okrevanje / Nachbehandlung / After treatment
Edith Stauber (Edith Stauber)
Avstrija/Austria, 2012, HDcam, 11’25”
Ženska odide v bolnišnico, kjer jo zdravijo po poškodbi glave. Ko se steklena vrata za njo zaprejo, vstopi v mikrokozmos, ki ga določa ritem njegovega lastnega sistema. Spreminjanje imen na zaslonu predstavlja odštevanje do sprejema naslednjega pacienta. To je igra čakanja.