Pogovorna miniatura, ki jo je režiser z Isabelle Huppert in Kim Min-hee posnel na manj bleščečih prizoriščih filmskega festivala v Cannesu.
Manhee je južnokorejska prodajna agentka na poslovnem potovanju v Cannesu. Sredi tamkajšnjega filmskega festivala jo šefinja obtoži nepoštenja in jo odpusti, zato ji ne preostane drugega, kot da tava po stranskih ulicah in manj obiskanih plažah festivalskega mesta. Med premlevanjem o prihodnosti spozna Claire, francosko učiteljico s polaroidnim fotoaparatom. Claire je ob fotografiranju razvila veščino počasnejšega gledanja na svet in vplivanja na ljudi okrog sebe. Ker lahko vidi Manheejine prihodnje poti in njene nekdanje inkarnacije, se skupaj odpravita v kavarno, kjer so jo odpustili. Tam bo Claire Korejki demonstrirala vse svoje nenavadne sposobnosti …
»Menim, da dejanje pogleda vedno vpliva na drugo osebo. Vendar je večinoma ta vpliv bežen ali površinski. Če bi gledajoči prešel svoje lastne omejitve, bi se nekakšna moč ali odzvok od prehajanja lastnih meja prenesla na osebo, ki je objekt vpogleda. Tako bi morda v njej nastala kvalitativna sprememba. Navsezadnje skrivnostna bližina med dvema omogoči gledajočemu, da zaobide svoje omejitve.« (Hong Sang-soo)
Hong Sang-soo
Rojen leta 1960 v Seulu, Južna Koreja. Sprva je študiral filmsko režijo na Univerzi v Čungangu, nato pa je študij nadaljeval na Visoki šoli za umetnost in obrt v Kaliforniji, ZDA. Po vrnitvi v Korejo je najprej delal za televizijo, pozneje pa se je posvetil filmski režiji. Predaval je tudi na korejski Akademiji za umetnost.