Eksperimentalno navdahnjena priredba zgodbe o francoskem popotniku iz 19. stoletja, ki je trdil, da je patagonski kralj, je drzna mešanica zgodovinskih dejstev in domišljije ter uporabe različnih filmskih formatov, animacije in lutk.
Orélie-Antoine de Tounens je bil francoski odvetnik, ki se je leta 1860 odpravil na popotovanje v Južno Ameriko, v pravkar osamosvojeno državo Čile. Trdil je, da ga je tamkajšnje ljudstvo Mapuča izvolilo za kralja pokrajin Aravkanija in Patagonija. V Attalahovi filmski priredbi, ki je nastajala sedem let, je de Tounensa spremljal vodnik Rosales in ga po dobrem letu vladanja izdal čilenskim oblastem, ki so si že dolgo prizadevale prisvojiti ozemlje Mapučev. Nesojenega kralja so razglasile za neprištevnega …
»Ravno dovolj konkretnih dokazov o tem možu in njegovem kraljestvu je bilo pokopanih pod plastmi mitov in legend, da nista oba zdrsnila v popolno pozabo. Vendar je bilo v zgodbi toliko vrzeli, da je bilo mogoče v najboljšem primeru izoblikovati samo razdrobljeno vizijo. Kralj se je izluščil s presejanjem številnih delčkov njegove zgodbe. Zamislil sem si film, ki je v gledalcu vzbudil analogno izkušnjo: popotovanje skozi pokrajine pozabljenih sanj, razkrajajočih se spominov in fantazij duha.« (Niles Atallah)
Niles Atallah
Rojen leta 1978 v Kaliforniji. Na tamkajšnji univerzi je študiral umetnost, danes pa je priznan avtor glasbenih spotov in video instalacij ter režiser in scenarist številnih kratkih in celovečernih filmov, pri katerih se občasno pojavlja tudi v vlogi snemalca oziroma direktorja fotografije. Danes živi in ustvarja v Santiagu v Čilu, kjer je ustanovil produkcijsko hišo Diluvio.