Najnovejši skupni projekt Tima Burtona in Johnnyja Deppa je vizualno razkošna vampirska komedija, v kateri svet galantnih krvosesov in nesmrtne ljubezni silovito trči ob sedemdeseta, čas svobodnega seksa, drog in rock’n’rolla. Med čudaškimi stvori, tistimi živimi in tistimi ne-mrtvimi, ne manjkata niti Christopher Lee in Alice Cooper.
kritike
»Ravno ko se je vsa ta zadeva okoli vampirjev začela zdeti zastarela, prideta Depp in Burton in jo naredita spet zelo … no … zelo v stilu sedemdesetih. Kul.«
– Steven Rea, Philadelphia Inquirer
»Barnabas /…/ prepotuje čas, stoletja, in pristane v letu 1972, v dobi revolta, eksperimentiranja in kontrakulture, v katerem lahko njegova alternativnost – njegova drugačnost, njegova kontrakulturnost – zaživi v vsem sijaju. Nikoli se ni imel bolje. Če nisi outsider, če nisi drugačen, če nisi alternativa, ne vidiš prihodnosti, še toliko bolj, ker njegovi daljni potomci, statični, zapeti, napol mrtvi prebivalci dvorca Collinwood, potrebujejo prav to – alternativo. Alternativa statusu quo obstaja. Ne vzemite manj. ZA.«
– Marcel Štefančič, jr., Mladina
»Nobena Burtonovih čudovitih pošasti, od strašljivih gotskih deklet pa vse do mrliško bledoličnih fantov, ne nosi svoje morbidnosti s tako lahkotnostjo in očarljivostjo kot Johnny Depp. In kakšno mično truplo nam pričara v Temnih sencah, Burtonovem najbolj zabavnem filmu v dolgem času! /…/ Elegantno opremljen s filmskimi namigi /…/ skupaj z odličnimi glasbenimi komadi iz tistega obdobja (Curtis Mayfield, T. Rex, Iggy and the Stooges) ustvarja vtis popkulturnega arheološkega izkopavanja. /…/ izjemna občutljivost za podrobnosti, igrivost in mračen smisel za humor /…/.«
– Manohla Dargis, The New York Times
»Temne sence /…/ – kot se za Burtonov film spodobi – ponovno razvajajo s svojo estetiko: z domišljenimi kostumi, z veličastno gotsko graščino, polno skrivnih soban in prehodov, in z živo rekonstrukcijo dekorja sedemdesetih let 20. stoletja.«
– Špela Barlič, Pogledi