Ker se njuni starši skrivnostno ne pojavijo, da bi ju odpeljali domov, morata dekleti Kat in Rose zimske počitnice preživeti v internatu. Medtem ko se v osamljeni šoli vrstijo vse bolj nenavadni in srhljivi dogodki, nas zgodba ponese k Joan, mladi ženski, ki skuša na vsak način doseči internat.
Režijski prvenec Oza Perkinsa, sina legendarnega Anthonyja Perkinsa alias Normana Batesa iz Hitchcockovega Psiha, je sijajno enigmatična in atmosferična grozljivka, ki vztrajno krepi svoj srh in suspenz do šokantnega vrhunca.
»Februar je vlažna roka na vašem zatilju, srh, ki vam gre po hrbtu, curek ledene vode, ki vam brizgne naravnost v žilo. Vsak trenutek, malodane vsak kader je skrbno kalibriran, da bi vam postavil dlake pokonci.«
– A. A. Dowd, The A.V. Club
»Takoj na začetku omenimo očitno: ja, film, ki je sprva nosil naslov Februar, je prvi celovečerec, ki ga je spisal in režiral Osgood Perkins (sin Anthonyja Perkinsa, pokojne igralske veličine, ki mu je prinesla nesmrtnost vloga Normana Batesa v filmu Psiho Alfreda Hitchcocka), in ja, tudi tole je triler, ki vas sem in tja šokira z grozljivo zlorabo jedilnega pribora. (Ko zdaj pomislim, vključuje tudi zlosluten bližnji posnetek vode, ki se vrtinči v odtoku kadi.) Toda lahko ste prepričani, da bo ta počasi tleča in mojstrsko obvladovana srhljivka sprožila debate o marsičem drugem kot o družinskem pedigreju. Atmosferičen in napet indie s subtilnim, a očitnim retro pridihom bo zagotovo navdušil sofisticirane ljubitelje žanra in vse tiste, ki uživajo ob počasnem, nervoznem stopnjevanju tesnobe, preden se razmahne čistokrvna groza. /…/ Poleg vsega drugega, kar v filmu naredi natanko prav, Perkins igra tudi pošteno igro: ko si po koncu v mislih še enkrat zavrtite film, ugotovite, da je bil vsak preobrat vestno napovedan, končni razplet pa v resnici ves čas na dlani.«
– Joe Leydon, Variety