Avstralska popotnica in fotografinja med postankom v Berlinu spozna enigmatičnega učitelja angleščine in med parom nemudoma preskoči iskra usodne privlačnosti. Ko pa se Clare po noči, ki jo preživita skupaj, prebudi sama v Andijevem stanovanju, hitro ugotovi, da je ujeta. Vrata so zaklenjena, okna zadelana, stanovanjska stavba pa zapuščena.
Napeta in spolno naelektrena psihološka srhljivka avstralske režiserke Cate Shortland (Popolni preobrat, Lore) je svež in svojevrsten prispevek k žanrski zakladnici filmov o ugrabitvi.
»Triler o ugrabitvi, ki si drzne osvoboditi žanrskih konvencij.«
– Jamie Graham, Total Film
»Filmi Cate Shortland posedujejo nekakšno grozečo lepoto. Njihov videz je preveč brezmadežen, preveč delikaten, da se pod površjem ne bi skrivali bolj umazani, bolj gnusni impulzi in ideje: lahkomiselna, ostro kaznovana seksualnost najstnice v Popolnem preobratu ali šok dekleta, ki spozna, da so ji vse otroštvo prali možgane z nacizmom, v filmu Lore. V režiserkinem nič manj osupljivo elegantnem tretjem celovečercu Berlinski sindrom je ta umazana subverzija privlačnih videzov vtkana v samo filmsko zgodbo, v kateri se vihrava in omamna počitniška romanca čez noč sprevrže v nasilno ugrabitev – in sproži morasto igro spolnega nadzora in ujetosti, kjer vse niti vleče toksična moškost /…/. /…/ Scenarij samske turistke, ki se odvije pred nami, premore toliko ledene groze kot katerakoli bolj gnusna verzija tovrstnih dogodkov à la Žaga.«
– Guy Lodge, Variety