V mirni, odročni vasici se nekega dne pojavi neznanec. Nihče ne ve, od kod se je vzel in kaj ga je tja prineslo. Medtem ko se po vasi širijo govorice in praznoverje, začnejo prebivalci drug za drugim skrivnostno umirati. Ker policija ne more izslediti ne storilca ne pojasnila za grozovite, groteskne umore, se domačini po pomoč zatečejo k šamanu.
Južnokorejski mojster akcijskih trilerjev Hong-jin Na (Rumeno morje, Zasledovalec) debitira v domeni nadnaravne srhljivke s tehnično in psihološko bravuro, katere zaplet in zlodej sta tako zagonetna, da boste ob koncu filma morda pomislili, da je šlo le za plod vaše halucinacije.
»To je tiste vrste grozljivka, katere namen je, da vas okuži kot virus, ki počasi hromi vaše obrambne mehanizme, da bi se namnožil, potem pa napravil resnično razdejanje.«
– David Ehrlich, Indiewire
»Nič ni bolj strašljivo od tega, da ne veš, česa se moraš bati. Ječanje izbruhne v nizu grozovitih smrti, ki pretresajo odročno vasico, toda policijska preiskava sproži še hujšo grozo – tisto, ki jo podžiga paranoična domišljija. Zgodba, ki jo podpiše korejski žanrski auteur Hong-jin Na, nima nikakršnega logičnega smisla, toda po zaslugi njegove mojstrske uporabe groze in suspenza je gledalec vseh 156 minut filma kot na žerjavici. /… / Na se zateče k starodavnim šamanskim tradicijam, da bi evociral skrivnosten prvobitni svet, kjer nasilje prežema naravo in dom, zlo pa privzema tako človeške kot nadnaravne oblike. Temu nato primeša še zahodnjaške elemente Izganjalca hudiča, Zlobnih mrtvecev in celo filma Izbruh, toda kriptični razplet, ki se pogrezne v brezdanje mračno globino človeške psihe, je čisti Polanski.«
– Maggie Lee, Variety