Danes je blagajna odprta od 10:00 do 21:15 (za danes zaprto).
Festival migrantskega filma 2012:

Filmska potovanja po Balkanu Filmska potovanja po Balkanu

2012

Program šestih kratkih filmov, ki mu sledi pogovor z ustvarjalci.

365 , Ana Fratnik in Andrej Zavašnik, Slovenija, 2012

Od radnika do aktivista – za bolji život, Anja Kuhar in Klemen Krek, Slovenija, 2012, , Jin Hao za dober dan/Jin Hao za dobar dan, Srđan Srđanov, Srbija, 2012, , Banatski trikotnik/Banatski trougao, Daniel Toader in Anica Stojanović, Srbija, 2012, , Delovni čas/Radno vrijeme, Veronika Bauer, Hrvaška, 2012,  , Jaz sem nihče/I'm nobody, Barbara Matejčić in Nina Urumov, Hrvaška, 2012 ,

365
Ana Fratnik in Andrej Zavašnik, Slovenija, 2012

V filmu 365 spoznamo Manjo, ki je na pragu največje avanture svojega življenja. Zapušča Slovenijo, dom, ustaljen vsakdan, prijatelje in svojega fanta, h kateremu se je ravnokar preselila. Odpravlja se v neznano deželo novim delovnim izkušnjam naproti. Spremljamo jo zadnje dni pred odhodom.

Od radnika do aktivista – za bolji život
Anja Kuhar in Klemen Krek, Slovenija, 2012.

Ob sesutju slovenskega gradbeništva so se tuji delavci znašli v še večji stiski. V nebo vpijoče krivice, ki niso odmevale daleč, so rodile oddajo Viza za budučnost, ki jo je pod okrilje svoje frekvence vzel ljubljanski Radio Študent. Oddaja ponuja družbeno marginalizirani skupini varen manevrski prostor za izpostavljanje svojih problemov v upanju, da bodo dosegli čim širši krog in vsaj delno pomagali spremeniti stanje v gradbeništvu. Film je dokument časa o oddaji, ki služi kot sredstvo opolnomočenja in iz delavcev ustvarja aktiviste. 

Jin Hao za dober dan/Jin Hao za dobar dan
Srđan Srđanov, Srbija, 2012 

Kitajska skupnost, ki je v Novem sadu in Vojvodini vse številčnejša, še naprej živi v nekakšni prostovoljni osami. Izven svojega delovnega okolja, slikovitih prodajaln z ljudskim imenom »kitajske trgovine«, za svoje someščane ostajajo skorajda nevidni. Film obravnava življenje prodajalcev v enem izmed tovrstnih trgovskih centrov in njihovimi odnosi z loklanim prebivalstvom.

Banatski trikotnik/Banatski trougao
Daniel Toader in Anica Stojanović, Srbija, 2012

Vse intenzivnejši razvoj urbanih okolij vodi k množičnim migracijam ljudi s podeželja v mesta. Na podeželju ostajajo velike, prazne hiše, pozabljane stvari in zapuščeni ljudje. Film prek osebnih izpovedi štirih žensk in podob zapuščenih predelov Banata prikazuje življenje na podeželju po odselitvi nekdanjih prebivalcev.

Delovni čas/Radno vrijeme
Veronika Bauer, Hrvaška, 2012

V iskanju podobe prekernosti film problematizira njeno nevidnost. Vzpostavlja kontrast med zvočno izpovedjo prekerne delavke in podobami žensk v javnem, urbanem prostoru. Resnične in negotove pogoje dela in življenja primerja s pacificiranimi, izpraznjenimi podobami v reklamnih oglasih; fragmentiranost prekernega vsakdana poskuša projicirati na navidez depolitiziran javni prostor.

Jaz sem nihče/I’m nobody
Barbara Matejčić in Nina Urumov, Hrvaška, 2012  

Če bi morali zapustiti svoj dom, da bi si rešili življenje, kaj bi vzeli s seboj? Oni poznajo odgovor. Izgubili so vse. Počutijo se ničvredne, medtem ko drugi odločajo o njihovi prihodnosti. Oni so prosilci za azil v državi, ki ne mara tujcev.

Klub Kinodvor

Postanite član in izkoristite naše ugodnosti! Članstvo poleg znižane cene vstopnic prinaša številne druge ugodnosti.

Aktualno

LIFFe / Predpremiere

Z ljubeznijo, Hilde In Liebe, Eure Hilde

Andreas Dresen

petek, 22. 11. 2024 / 11:00 / Dvorana

V ospredju resnične zgodbe o ilegalnem delovanju v nacistični Nemčiji je preprosta, a pogumna mlada ženska, ki je v nacističnih zaporih vse do konca kljubovala režimu s pokončno držo in vero v človeško dobroto.

LIFFe / Panorama

Manas Manas

Marianna Brennand

petek, 22. 11. 2024 / 14:30 / Dvorana

Igrani prvenec režiserke Marianne Brennand je nastal kot rezultat desetletnih raziskav spolnih zlorab otrok v Amazonskem pragozdu.

LIFFe / Perspektive

Julie molči Julie zwijgt

Leonardo van Dijl

petek, 22. 11. 2024 / 16:45 / Dvorana

Juliejino življenje se vrti okoli tenisa. Potem se njen trener znajde v preiskavi in klub spodbuja igralce, da spregovorijo. Julie pa se odloči molčati.