Gospodična, ki je v filmu Pod njenim oknom iskala ljubezen, je dobila vse: moža, poklic, otroka … in se spet znašla na začetku. Zlata arena za režijo, fotografijo in glavno žensko vlogo na filmskem festivalu v Pulju.
»Precizno zrežiran film, ki se ne boji čustev. /…/ [Sven Pepeonik] s sodobnimi filmskimi sredstvi nevsiljivo prikazuje univerzalno prepoznavna čustva. /…/ [Polona Juh] z minimalnimi igralskimi sredstvi izrazi notranji nemir in moč svojega lika.«
– žirija 58. Festivala igranega filma v Pulju
»Ljubezen v slovenskem filmu je pogosto vsem v pogubo. Na eni strani junakom in junakinjam filmov, na drugi gledalcem. A Metod Pevec, eden najbolj feminističnih slovenskih filmarjev, je že večkrat dokazal, da je ljubezen mogoče prikazati tudi drugače. Pa čeprav ni uslišana. /…/ Zgodbe pravljic se prefinjeno dopolnjujejo z osrednjo zgodbo, prikazane pa so s čudovitimi animacijami Špele Čadež /…/.«
– Igor Harb, Vikend magazin
»Pevec je posnel prekrasen in inteligenten film s preprosto zgodbo, ki pa jo pripoveduje tako lepo, da je gledanje pravi užitek. Polona Juh je mojstrsko odigrala svojo vlogo /…/. Če temu dodamo še izvrstno napisane in odigrane dialoge, obilico podrobnosti in dobro fotografijo, imamo vsekakor razlog za ponoven ogled. Poudariti je treba še animirane prizore, ki se v filmu pojavljajo kot sestavni in neizogibni del zgodbe. Animacija, ki je delo nagrajevane slovenske ustvarjalke Špele Čadež /…/, daje filmu še dodatno razsežnost.«
– Božidar Trkulja, Vjesnik
»Visoko oceno lahko damo tudi /…/ filmu Lahko noč, gospodična, tankočutno zgrajeni in taktilni družinski drami /…/. Pevec izpelje svojo pravzaprav klasično in skoraj bergmanovsko zgodbo o moško-ženskih odnosih samozavestno in dosledno, čustva stopnjuje polagoma in jih z občutkom dozira do samega finala. /…/ K subtilni vizualnosti filma prispeva fotografija Svena Pepeonika ter spretno vključeni in funkcionalni animirani prizori /…/.«
– Dubravka Lakić, Politika