Robinson je zdravnik in prostovoljno živi na osamelem otoku, ki doživi invazijo migrantov, nevladnikov in obalne straže. Nekega dne reši Petka, brodolomca, edinega preživelega z nelegalne ladje beguncev. Bivanje na otoku mu ponudi vrsto nenavadnih dogodkov in srečanj z nenavadnimi bitji. Film skozi vizualno poezijo in simboliko govori o aktualnih dogodkih v svetu, kjer vsak išče svoj raj.
“Leta 2019, malo pred začetkom razvoja filma Otok, sem se na festivalu Sundance, kjer sem predstavljala kratki film Telefonski klic, udeležila konference o manjšinah. Spomnim se, da nam je Tabitha Jackson (direktorica Sundancea) položila na srce, naj se vračamo k zgodbam, ki so se zapisale v kolektivni spomin kot kolonialne, a tokrat s pravilnega zornega kota. Pomislila sem na zgodbo o Robinsonu Crusoeju in […] dobila idejo za muzikal z novim Robinsonom, ki je dobronameren zdravnik, in Petkom iz današnjega časa – beguncem – na otoku naše sodobne resničnosti, v kateri svet propada.
Hotela sem, da resničnost filma deluje potopitveno, zato smo prostor ustvarili v treh dimenzijah in v programu Houdini razvili tekoče elemente – morje, oblake. V skladu s konceptom se tisto, kar je izdelal človek, ne vklaplja v naravo, zato imajo plastika, kovina in tekstil posebno teksturo. Enako teksturo smo uporabili tudi za oblačila likov, ki so dvodimenzionalni.
Po mojem konceptu je naslikano samo tisto, kar je ustvarila narava.”
– Anca Damian