Danes je blagajna odprta od 14:00 do 21:30 (odprto še 05:50, tel: 01 239 22 17).

Žalost Ku bei

Rob Jabbaz / Tajvan / 2021 / 99 min

V kapitalizmu nihče ne sliši tvojega joka.

Fotografije

Če ste videli Zafranovićevo Okupacijo v 26 slikah (1978), potem se gotovo spomnite prizora na avtobusu, v katerem se odvrti ustaški pokol. Ustaši res grizlijevsko pobijajo »potnike« – nekemu moškemu v glavo zabijejo žebelj. Če hočete videti reimaginacijo tega pokola, si poglejte Jabbazovo Žalost, izredno kinetični, lucidni, halucinantni, konsistentno brutalni splatter. V metroju stoji mladenič s sončnimi očali – po licih se mu ulijejo solze, potem pa se v njegovih rokah prikaže nož, s katerim začne klati potnike, ki le kričijo in strmijo. Ne morejo verjeti, da se dogaja, kar se dogaja. Mladenič – ves divji in blazen – jih kolje drugega za drugim. Vztrajno, serijsko, na odprti sceni. Ne more se obvladati. Ne more izklopiti svojega orgiastičnega hedonizma, še manj svojega notranjega nihilista. Na koncu zakolje ves metro.
To, da si le potnik, le statist, le naključni mimoidoči, te ne reši več. Svet napadajo katastrofe, ki zadevajo vse. Nihče ni več varen. Mladeniča je sprožil virus, ki sproži tudi številne druge, tako da se Tajvan prelevi v pandemijski ground zero. Telesa mutirajo. Iz njih se cedi drobovje. Ljudje postajajo stekli, krvoločni, sadistični, grizlijevski, predatorski. Od zlorab se jim meša, zato jočejo, ker pa njihovega joka, njihovega ječanja nihče ne sliši, se jim stemni in začnejo pobijati. Politiki itak trdijo, da gre le za potegavščino. In to počnejo brez občutka krivde – kot stekle pošasti.
– Marcel Štefančič, jr.

Klub Kinodvor

Postanite član in izkoristite naše ugodnosti! Članstvo poleg znižane cene vstopnic prinaša številne druge ugodnosti.

Aktualno

Zadnjič

Drugo dejanje Le deuxième acte

Quentin Dupieux

nedelja, 25. 08. 2024 / 17:00 / Dvorana

Léa Seydoux in Louis Garrel v prvem filmu, ki ga je zrežirala umetna inteligenca! Absurdna komedija Quentina Dupieuxa (Daaaaaalí!) je odprla nedavni festival v Cannesu.

Joan Baez: Jaz sem hrušč Joan Baez: I Am a Noise

Miri Navasky, Maeve O’Boyle, Karen O’Connor

nedelja, 25. 08. 2024 / 17:45 / Mala dvorana

Intimen dokumentarni portret, v katerem legendarna pevka in aktivistka neobičajno odkrito spregovori o svojem življenju na odru in za njim.

Za zamudnike / Kinodvor 100!

Šepet nežne ulice If Beale Street Could Talk

Barry Jenkins

nedelja, 25. 08. 2024 / 19:00 / Dvorana

Z oskarjem nagrajeni režiser Barry Jenkins (Mesečina) je s priredbo istoimenskega romana Jamesa Baldwina ustvaril še en pretanjen in presunljiv portret temnopolte Amerike, tokrat umeščen na ulice Harlema sedemdesetih let.