Danes je blagajna odprta od 15:00 do 20:30 (odpre se čez 09:16).

Sinoči v Sohu Last Night in Soho

Edgar Wright / Velika Britanija / 2021 / 116 min / angleščina

Študentka modnega oblikovanja Eloise lahko skrivnostno vstopa v šestdeseta leta, kjer spozna ambiciozno pevko Sandie. Toda swinging London ni tisto, kar se zdi na prvi pogled, in sanje o preteklosti se sprevržejo v nekaj veliko bolj mračnega ... Psihološko grozljivko je posnel Edgar Wright, režiser Voznika (Baby Driver).

igrajo Thomasin McKenzie, Anya Taylor-Joy, Matt Smith, Terence Stamp, distribucija Karantanija cinemas

IMDb

Fotografije

iz prve roke
»Sinoči v Sohu je svarilna zgodba za sanjače, kakršen sem sam, ki si želijo čas zavrteti nazaj in se vrniti v obdobje, v katerem – paradoksalno – niso nikoli živeli. Vprašanje bi se pravzaprav moralo glasiti: če bi se lahko vrnili v preteklost, ali bi bilo to res tako pametno storiti?«
– Edgar Wright

kritike
»Ellie je Schlesingerjeva Darling, ki se ji najprej zgodi Carrollova Alica v čudežni deželi in potem še Bergmanova Persona. Film Sinoči v Sohu, karizmatični remiks fantazije, mjuzikla in slasherja, se sicer nostalgično ozre nazaj, a ne skriva, da je v nostalgiji nekaj mučnega, travmatičnega, perverznega – swinging London, ta ‘magična’ epoha, objekt nostalgije, je bil za ženske tako stresen ognjemet seksizma, nadlegovanja in podganje posesivnosti, da jih je mentalno dezintegriral in jim življenja spremenil v grozljivko. /…/ Kičasta sladkoba tedanjega popa, s katero nas zaliva soundtrack /…/, zveni kot transfiguracija /…/ brutalne mreže seksističnega objektiviranja, spolne neenakosti in posilstva – mreže, ki potrjuje, da kot posilstvo lahko delujeta že kar kulturna politika neke dobe in kapitalizem, stvarnik shizofrenije.. Sinoči v Sohu je film o tem, kako so spolno nasilje prevedli v melodični, adiktivni pop, v nekaj sladkega in omamnega, vrednega nostalgije, s čimer so samo travmo normalizirali. ZELO ZA«
– Marcel Štefančič, jr., Mladina

»Film Sinoči v Sohu ima energijo, ki spominja na muzikale Jacquesa Demyja – s kopico uspešnic in glasbenih sekvenc, vključno z dih jemajočo a cappella izvedbo pesmi Downtown in vznemirljivim plesnim prizorom /…/. V film so pomešane reference na Georgea Romera ter filma Michaela Powella Smrt v očeh (Peeping Tom, 1960) in Morilec z Rillingtonskega trga (10 Rillington Place, 1971). Wright je ustvaril osupljivo mešanico različnih žanrov, svetlih in temnih, pop in globokih. Film je razburljiv kot divja vožnja v starem lunaparku, kjer ves čas grozi, da se bo razmajano vozilo razletelo na koščke. Toda Wright in soscenaristka Krysty Wilson-Cairns stvari nekako uspeta obdržati skupaj, tudi ko se začnejo vrteti hitreje in hitreje.«
– John Bleasdale, Sight & Sound

»Film, ki po formi evocira Fellinija, je udejanjenje Deleuzovega koncepta zavihka v podobi-času v dobi, ko razpadi videzov pomnožujejo realnost videzov v nelogičnih verigah z, med drugim, mistifikacijami duha šestdesetih let 20. stoletja na podlagi popevkarske lirike ljubezni kot notranje subverzije shizofrenije.«
– Darko Štrajn, Najboljši filmi v 2021, Ekran

Klub Kinodvor

Postanite član in izkoristite naše ugodnosti! Članstvo poleg znižane cene vstopnic prinaša številne druge ugodnosti.

Aktualno

Novo na sporedu

Julie molči Julie zwijgt

Leonardo van Dijl

ponedeljek, 25. 11. 2024 / 16:00 / Dvorana

Juliejino življenje se vrti okoli tenisa. Potem se njen trener znajde v preiskavi in klub spodbuja igralce, da spregovorijo. Julie pa se odloči molčati.

Novo na sporedu

Cent’anni Cent’anni

Maja Doroteja Prelog

ponedeljek, 25. 11. 2024 / 17:15 / Mala dvorana

Snemanje dokumentarnega filma o partnerjevi zmagi nad smrtonosno boleznijo se prevesi v režiserkino odkrivanje nezaceljenih ran njunega dolgoletnega odnosa. Film, ki je med drugim prejel nagrado občinstva za najboljši dokumentarec na festivalu v Trstu, je odprl portoroški Festival slovenskega filma.

Potovanje v Italijo Viaggio in Italia

Roberto Rossellini

ponedeljek, 25. 11. 2024 / 18:15 / Dvorana

Angleška zakonca Alexander in Katherine Joyce prispeta v Neapelj, da bi prodala posestvo, ki sta ga nedavno podedovala po stricu. Vse bolj jasno postaja, da je njun zakon v krizi. Alexander je hladen in sarkastičen, Katherine občutljiva in kritična. Medtem ko ona obiskuje muzeje in si ogleduje ruševine, on pohajkuje po Capriju in išče avanturo …