Christensenova Čarovnica, ki je bila v času nastanka prepovedana in močno cenzurirana, danes upravičeno slovi kot eno najbolj unikatnih in izvirnih del nemega filma. Nadrealen, grotesken, komičen, osupljivo progresiven in eden najzgodnejših primerkov kultnega filma z Benjaminom Christensenom v vlogi samega hudiča.
»Čarovnica je kajpak sprožala kontroverze. V številnih državah je bil film prepovedan in distribucija se je spopadala z ovirami tako rekoč povsod. V istem času so njegov antiklerikalni duh glasno opevali nadrealisti, ki so film razglasili za mojstrovino subverzije. V poznih 60. letih je v skrajšani različici z apokaliptično naracijo Williama Burroughsa dosegel kontrakulturniško publiko in se nemudoma pridružil filmom Freaks, Reefer Madness in El Topo na polnočnih in študentskih projekcijah. Njegov slikoviti prikaz klimaktične izkušnje kulta gledalcem v poznih šestdesetih nikakor ni bil tuj. V 90. letih je bil film restavriran na podlagi izvorne kopije, kar mu je vdahnilo še tretje življenje, tokrat v varnem naročju cinefilije.”
– Ernest Mathijs, 100 Cult Films
Živa glasbena spremljava: Elvis Homan (bobni in elektronika), Boštjan Simon (saksofon in elektronika).