Po nepozabnem filmu Sankara se mladi Šrilančan Prasanna Jayakody predstavlja s svojim drugim celovečercem Karma. Tudi pri tem filmu aplicira enak tok časa – uporablja dosledno počasne in dolge posnetke ter z njimi ustvarja edinstveno meditativno vzdušje. Film se začne z izjemno počasnimi premiki kamere po hiši, zgolj v zvoku pa slišimo težko dihanje. Mati boleče umira v velikanski postelji, ob njej sedi sin. Navzoč je le pasivno in zdi se otopel, potopljen v občutke krivde. Z mislimi je pri dekletu iz soseščine. Hrepeni po toplini, a nelagodje mu povzroča močno prebujena spolna sla.
Introspektivna minimalistična človeška drama o mladem moškem, ki se sreča s smrtjo, a tudi s poželenjem in veseljem, postavlja številna vprašanja. Karma s prefinjenim načinom obravnave, ki spominja na občutljivo vezenje, gledalca prav čarobno obrne k samemu sebi.
Prasanna Jayakody
Rojen leta 1968 v umetniški družini, močno zakoreninjeni v tradicionalne vrednote sinhalske kulture. Odrastel je v budističnem okolju. To ozadje je postalo pomemben navdih za njegove filme. Enaindvajsetleten je debitiral z gledališko predstavo Shadows and Men (Sence in možje), ki je požela uspeh pri kritiki. Potem je začel režirati televizijske drame, ki so bile močno priljubljene pri širokem občinstvu in je zanje prejel številne televizijske nagrade. Celovečerni prvenec Sankara je posnel leta 2006. Karma je njegov drugi celovečerec.