iz prve roke
»Živimo v času, ko je odsotnost empatije v medčloveških odnosih eden najbolj perečih problemov sveta. Surovi in brezobzirni kapitalizem iz dneva v dan razdira človeške odnose in spreminja svet v vojno vsakogar z vsakomer. Empatija, sočutje, pozornost do bližnjega, občutljivost za bolečino drugega, vse to, se zdi, izginja z zemljevida sveta. Pomembno se mi zdi povedati zgodbo, v kateri polno zaživijo človeški odnosi in kjer se spet vzpostavi občutljivost za drugega kot pomembna vrednota današnje civilizacije. Svet, kot ga živimo, je svet zastoja. Obstali smo v nekakšnem civilizacijskem zamašku, iz katerega brez medsebojnega razumevanja in upoštevanja osnovnih človeških in humanističnih vrednot ne bo izhoda.«
– Vinko Möderndorfer
kritike
»Čeprav bi morda lahko potegnili vzporednice z Masakrom (Carnage) Romana Polanskega, so podobnosti zgolj površinske, saj imata filma razen umeščenosti v stanovanje in dinamike prepira le malo skupnega. Möderndorferja bolj zanimajo variacije na temo morale ter vprašanje, ali je zaradi razrednega ali pa celo etničnega ozadja eno življenje vredno več od drugega. Ista dilema je povezana tudi s starševstvom ter občutki bolečine in bližajoče se izgube. /…/ Intuitivna in naravna igra Petra Musevskega ter njegova popolna predanost se filmu odlično prilegajo, pa tudi Fürstov lopovski šarm opravi svojo nalogo. Veliko dodano vrednost predstavljajo asketska črno-bela fotografija Mitje Lična /…/, učinkovita zvočna podoba Julija Zornika in Ognjena Popića, predvsem pa odlična montaža Jurija Moškona in Andrije Zafranovića /…/.«
– Marko Stojiljković, Cineuropa