Danes je blagajna odprta od 09:00 do 21:20 (odpre se čez 07:12).
Animateka 2010

Zbogom, gospod Christie Goodbye Mr Christie

Phil Mulloy / Velika Britanija / 2010 / 78 min / angleščina

režija Phil Mulloyscenarij Phil Mulloyanimacija Rodney Lafleur, Hubert Schubert,umetniški vodja Dan Cartermontaža Sui Devanglasba Gary Challengerzvok Tony Nesbitglasovi David McFadden, Catherine Spielman, Colin Berry, Veronica Speight, Lin Chi, Rudolph Kramme, Kevin Wei, Andrew Slowlyprodukcija in distribucija Spectre Films

festivali, nagrade Ottawa 2010 (Velika nagrada za celovečerni animirani film)

 Christijevi živijo v Wellington Greenu – slikoviti angleški vasici s cerkvijo, ribnikom in igriščem za kriket. Navzven je g. Christie videti popoln kavalir. Navznoter je sebična, arogantna pošast. Ko na televiziji vsi vidijo posnetek njegovega spolnega odnosa s francoskim mornarjem, se Christijevo življenje za vedno spremeni. Pripravite se na šok. Film vas iz zelenih predmestij popelje v pekel in še dlje.

Novo razkritje provokativnega angleškega režiserja Phila Mulloya je nadaljevanje filma Družina Christie, ki je leta 2006 prejel veliko nagrado OIAF za najboljši celovečerni film. V tem nadaljevanju se težavni g. Christie zaplete v seksualni škandal, saj v javnost pride posnetek, na katerem se predaja strastem s francoskim mornarjem. Oster, intenziven dialog je v celoti predvajan s pomočjo računalniške sinteze govora na osnovi pisnega besedila, s čimer dobimo presenetljivo instinktivno izkušnjo likov, ki so hkrati neprijetni in izjemno zabavni. Mulloy z minimalistično estetiko in otroško barvno paleto ustvari bizarno silhueto seksualne melodrame, ki bo gledalce prikovala na ekran in hkrati zmedla.

Phil Mulloy se je rodil v Wallaseyu v Angliji. Umetniško kariero je začel s študijem slikarstva na univerzi v Ravensbournu (Ravensbourne College of Design and Communication) in kraljevi umetnostni akademiji (Royal College of Art). Leta 1998 je začel eksperimentirati z animacijo.
Brez zadržkov je napadal konservativno senzibilnost ter kritiziral neenakost in lažno dobrohotnost sodobnih življenjskih stilov s pomočjo drastičnih, ikonoklastičnih podob. Zahvaljujoč njegovi ljubezni do absurda in dobro razvitemu smislu za humor prisotnost komičnega v njegovih delih vendarle ni nikoli vprašljiva.
Njegov prvi film Eye of the Storm (1989) je agresiven manifest proti spolnim in družbenih vzorcem obnašanja. Šestdelna serija Cowboys (1991–1992) je doživela opazen odziv doma in v tujini. Mulloy je v žanru vesterna storil korak naprej ter pokazal moški rivalski instinkt in pohlep, ki se stopnjujeta do nasilja. S svojo mojstrovino The Sound of Music (1993), šokantnim in provokativnim prikazom zakoreninjene seksualnosti in politike, ki temelji na razlikovanju med družbenimi sloji in značilnostmi naključne nasilne kulture, se je uveljavil kot mojster groteskne satire. V filmu Ten Commandments (1993–1996) gre Mulloy še korak naprej; tokrat kombinira nadrealistično z družbenim ter tako prikaže boga kot šibkega, indiferentnega in zelo zmotljivega.

Klub Kinodvor

Postanite član in izkoristite naše ugodnosti! Članstvo poleg znižane cene vstopnic prinaša številne druge ugodnosti.

Aktualno

LIFFe / Kinobalon na LIFFu

Kdo je kdo? Vem är vem?

Linda Hambäck, Stina Wirsén

sobota, 23. 11. 2024 / 10:00 / Dvorana

Spoznajte prikupne živalske like švedske serije Kdo. Mali Medvedek, Mačka, Ptiček in Zajček so zdaj odrasli. So veliki, z dlakami pod pazduho in mobilnimi telefoni. Nekateri od njih imajo celo svoje otroke, ki odkrivajo svet po svoje. Raziskujte prisrčne zgodbe o velikih občutkih v vsakodnevnem dogajanju najmlajših.

Bojevita kraljica noči Bojevita kraljica noči

Matej Vranič

sobota, 23. 11. 2024 / 11:30 / Dvorana

Dinamična naravoslovno-raziskovalna zgodba o skrivnostnem življenju ene največjih evropskih sov – sove kozače.

LIFFe / Kralji in kraljice

Ustavljeni čas Hors du temps

Olivier Assayas

sobota, 23. 11. 2024 / 14:45 / Dvorana

Olivier Assayas se v najbolj osebnem filmu doslej, posnetem v hiši, kjer je preživljal otroštvo, skozi zgodbo dveh bratov, ki se med pandemijo zatečeta na francosko podeželje, spominja lastne preteklosti.