Zgodba se začne v Mehiki, kjer se zamaskiran rokoborec, imenovan Escargot Man, pripravlja na pomembno tekmovanje. Kaj kmalu pogled na Mehiko zamenja neprodušno zaprta bela soba s komično žalostnim likom, oblečenim v klovnska oblačila, ki ga odigra sam režiser. Ne vemo, ali se je ravnokar zbudil ali pa še zmeraj sanja. Dogajajo se čudežne stvari. Sledijo preklopi med zgodbo mehiškega rokoborca in ujetega Matsumota, ki si na vse pretege prizadeva najti pot iz sobe. Povezava med Matsumotom v sobi in likom v rokoborskem ringu se dolgo časa zdi nerazrešljiva uganka.
»Matsumotojevi komično tempiranje, čut za kompozicijo in asociativna montaža so vizualni užitek za gledalca ter zahtevajo ogled na velikem platnu. Dve niti zgodbe se sčasoma spojita na čudovito nepredvidljiv in nepričakovano filozofski način ter implicirata veliko širše kontemplativno polje, kot ga zajemata ti dve bizarni pripovedi.« (Christopher Bourne)
Matsumoto Hitoshi Rojen leta 1963 v Amagasakiju na Japonskem. Leta 1983 je prvič odigral vlogo v televizijski komediji Downtown. Od leta 1990 naprej je nastopal v mnogih popularnih televizijskih komedijah. Leta 1998 je izdal zbirko zgodb Visualbum. Njegov režijski prvenec je film Dainipponjin, v katerem je tudi nastopil, Simbol pa je njegov drugi celovečerni film.
filmografija
2007 Dainipponjin (Big Man Japan)
2009 Shinboru (Simbol)