Starejši ženski trpita zaradi posledic zločina, v katerega sta bila vpletena njuna vnuka. Eden je bil umorjen, ko se je hotel obraniti kraje mobilnega telefona, drugi pa je kraje osumljen. Visoki stroški pogreba in sojenja obe ženski hudo obremenijo. Močnim nalivom navkljub se vsaka zase mudita okrog manilskih zaporov, pogrebnih zavodov in sodišč ter se tako sočasno borita, da bi poskrbeli vsaka za svojo družino, ki prebiva v začasni kolibi, zgrajeni ob naraščajočem vodnem toku. Spoprijemata se s težkim položajem in si skupaj prizadevata najti rešitev.
»Ne gre samo za revščino, temveč tudi za neomajnost teh filipinskih stark, ki morda ne premoreta velike telesne moči, a imata izjemno trdno voljo. Če si reven, resnično nimaš veliko možnosti, kar film prikaže. Za ljudi, ki imajo manj sreče in pravic, je življenje zelo trdo in to resničnost želim izpostaviti v svojih filmih – čeprav je to v nasprotju s tistim, kar formalna družba pojmuje kot pravilno in dobro. To je moj prijem, saj verjamem v resnico in si prizadevam, da bi bili moji filmi čim bolj iskreni.« (Brillante Mendoza)
Brillante Mendoza
Rojen leta 1960 v San Fernandu na Filipinih. Na Univerzi Santo Tomas v Manili je študiral oglaševanje in diplomiral iz lepih umetnosti. Sprva je delal kot scenograf v filmu in televiziji, gledališču in televizijskem oglaševanju. Že za svoj celovečerni prvenec je prejel zlatega leoparda na festivalu v Locarnu, lani pa je s filmom Klavnica postal najboljši režiser festivala v Cannesu.
filmografija
2005 Masahista (The Masseur)
2006 Kaleldo (Summer Heat)
2006 Manoro
2007 Pantasya
2007 Foster Child
2007 Tirador (Slingshot)
2008 Serbis (Strežba)
2009 Kinatay (Klavnica)
2009 Lola (Babica)