Med raziskovanjem prepovedanega sveta zunaj mestnega obzidja se Robyn spoprijatelji s samosvojo Mebh iz skrivnostnega plemena, o katerem krožijo nenavadne govorice: njegovi pripadniki se lahko ponoči spremenijo v volkove. Ko dekleti iščeta Mebhino pogrešano mamo, Robyn odkrije skrivnost, ki jo povleče še globlje v začarani svet skrivnostnih volčjih bitij, s tem pa tvega, da se bo spremenila prav v tisto, kar so njenega očeta poslali uničiti.
Ne vem, kje smo našli ime »wolfwalkers« – prvotno so jim rekli »ljudje volkovi iz Ossoryja«. Ossory [današnja grofija Kilkenny] je staro ime za območje, na katerem smo odraščali in kjer se nahaja naš studio. Tragedija je v tem, da so volkove povsem iztrebili, s tem pa je izginil tudi velik del ljudskega izročila. Zdelo se nam je, da bi bilo lepo obuditi te zgodbe in si jih zamisliti na novo.
2D animacija včasih učinkuje, kot da je še vedno pogojena z istimi omejitvami kot v 40. letih, z liki, narisanimi na folije, na podlagah v akvarelu, namesto da bi bila vse tisto, kar zmore. Mislim, da bo ta film za ljubitelje animacije poklon vsemu, kar zmore risana animacija, in da bo resnično uveljavil risano animacijo kot relevanten medij sam po sebi, ne pa nekaj, kar zdaj računalniška animacija skuša posnemati. Pokazati hočemo, da risana animacija zmore marsikaj, kar z računalniško animacijo ni mogoče.
– Tomm Moore
Zelo zgodaj smo vedeli, da mora mesto za Robyn pomeniti kletko, saj je takratni vladar družbi vladal s trdo roko. Zato smo poiskali stare lesoreze z začetka 17. stoletja, ki imajo značilne črne linije in močne zareze ter veliko horizontalnih in vertikalnih črt. Zdelo se nam je primerno, da jih vgradimo v slog mesta. V nasprotju s tem je moral biti gozd na pogled svoboden in živahen. Moral je utelešati tisto divjo energijo, po kateri slovijo volkovi.
– Ross Stewart