zgodba
Dvanajstletni Iwase Koichi je pravkar pobegnil iz poboljševalnice, kamor so dečka vtaknili zaradi njegove matere. Ta je namreč pripadnica verskega kulta Nirvana, odgovornega za vrsto morilskih napadov. Koichi na begu povzroči prometno nesrečo, pri čemer spozna Yuki, deklico njegovih let, ki je prav tako pobegnila od doma. Mala prebežnika skleneta nenavadno zavezništvo, ki vodi v obračunavanje s preteklostjo, saj ima Iwase Koichi še vedno oprane možgane in zagovarja dejanja kulta, ki mu pripada njegova mati.
Kanarček je eden številnih japonskih neodvisnih filmov, ki so nastali kot odziv na brutalne pomore, ki so jih v letih 1994 in 1995 nad japonsko družbo izvedli pripadniki religioznega kulta Aum Shinri Kyo. Zanimivo pri filmu je to, da tragedijo obravnava iz perspektive pripadnikov kulta in tako pod vprašaj postavi jasno ločnico med žrtvami in storilci, kakršno so nenehno slikali množični mediji. Še bolj zanimivo je to, da Kanarček to prevpraševanje izvaja skozi otroške oči, pri čemer ga vodi humanistično prepričanje, da lahko samo mladi predstavljajo realno alternativo skorumpiranemu svetu odraslih.