zgodba
Po kratki uvodni ekspoziciji se pred nami odvrti 77-minutna sekvenca, v kateri se igralec, kaskader in virtuoz filmske koreografije borilnih veščin Tak Sakaguchi (Versus) kot sloviti japonski samuraj in neporaženi mečevalec Musashi Miyamoto (1584–1645) bori z nasprotniki. S 588 nasprotniki – v realnem času in enem samem kadru! Bravura, ki jo je Yûji Shimomura, koreograf akcijskih prizorov korejske zgodovinske zombične serije Kingdom, posnel po scenariju žanrskega prvaka Siona Sona, ni toliko poklon chanbari, samurajskemu filmu, kot poklon umetnosti in naporu mečevanja samega.
kritike
“Nori samuraj Musashi, eden tistih junaških filmskih podvigov, katerih ambicioznost se po osupljivosti kosa le z njihovo izvedbo, se je porodil v glavi Siona Sona, zato ne preseneča z značilno mešanico filmskega esprija in prelivanja krvi. Da med nastajanjem filma nihče ni bil resno ranjen, je naravnost neverjetno. Šlo je namreč za klasični pristop k snemanju, z resničnimi meči, ki je od vsakega igralca in kirare-yaku statista zahteval brezhibno izvedbo, medtem ko je predstava zvezde filma Taka Sakaguchija naravnost neverjeten vzdržljivostni podvig. Vse življenje ste lahko goreč ljubitelj športa, pa boste redko, če sploh kdaj, srečali takšno raven vzdržljivosti in veščine. /…/ Nori samuraj Musashi ni popoln film. So trenutki, ko tempo popusti, in trenutki, ko kljub domiselni rabi scenografije in rekvizitov film postane repetitiven. A če bi ga za to grajali, bi bilo tako, kot če bi bolj čislali brezhibno narejen sendvič kot razkošno pojedino z 12 hodi, ker je pri strežbi natakar polil omako. /…/ Tako neustrašno filmanje je resnična redkost in zasluži si, da ga slavimo. Nori samuraj Musashi gledalca mnogo bolj posrka vase, kot bi lahko upravičeno pričakovali. To je omamen in osupljiv film, ki se bo v zgodovino samurajskega filma zapisal kot eden največjih. Dostojen poklon legendarnemu umetniku mečevanja in hkrati priložnost za gledalca, da si nekaj najbolj nadarjenih umetnikov današnjega dne ogleda v blesteči formi.”
– Jennie Kermode, Eye For Film