Danes je blagajna odprta od 09:00 do 21:30 (odprto še 07:14, tel: 01 239 22 17).

24 City Er shi si cheng ji

Jia Zhang-ke / 2008 / 112 min / mandarinščina, šanghajščina

Dokumentarno in igrano se prepletata v zgodbi o zaprtju državne tovarne 420, namesto katere nameravajo zgraditi luksuzna stanovanja. Zgodbe treh generacij rišejo družbeno in gospodarsko zgodovino Kitajske.

Čengdu danes. Država zapre tovarno 420, da bi na njenem prostoru postavili luksuzen stanovanjski kompleks, imenovan Mesto 24. Kamera počasi potuje skozi resnični Čengdu in tovarno 420, kar je poudarjeno s citati stare in sodobne poezije. Vse to ozemljijo intervjuji z zaposlenimi v tovarni in s prebivalci mesta. Zgodbe oseb, resničnih in izmišljenih, so osredotočene na državno tovarno, ki je petdeset let oskrbovala letalstvo in druge vojne enote. Preživela je sosledje političnih ukrepov pod komunistično vlado. A v filmu ne gre za kroniko te zgodovine, temveč za uvid v to, kako je stoletje eksperimentiranja s socializmom vplivalo na usodo Kitajcev. Da bi lahko razumeli večplastnost družbenih sprememb, moramo prisluhniti neposrednim pričevanjem ljudi, ki so jih preživeli.

Klub Kinodvor

Postanite član in izkoristite naše ugodnosti! Članstvo poleg znižane cene vstopnic prinaša številne druge ugodnosti.

Aktualno

20.000 vrst čebel 20.000 especies de abejas

Estibaliz Urresola Solaguren

sreda, 03. 07. 2024 / 18:15 / Dvorana

Tankočutna, s soncem obsijana zgodba o otroku, ki išče svoje ime. Prvenec baskovske režiserke je devetletni igralki prinesel nagrado za najboljšo vlogo na lanskem Berlinalu.

Joan Baez: Jaz sem hrušč Joan Baez: I Am a Noise

Miri Navasky, Maeve O’Boyle, Karen O’Connor

sreda, 03. 07. 2024 / 19:00 / Mala dvorana

Intimen dokumentarni portret, v katerem legendarna pevka in aktivistka neobičajno odkrito spregovori o svojem življenju na odru in za njim.

Motoristi The Bikeriders

Jeff Nichols

sreda, 03. 07. 2024 / 21:30 / Kinodvorišče

Film Jeffa Nicholsa (Zaklonišče, Mud, Loving), navdihnjen s fotografsko študijo chicaških motoristov Dannyja Lyona iz leta 1968, je portret testosteronske, mačistične, z bencinom zapacane in v usnje odete subkulture ameriškega Srednjega zahoda, hkrati pa univerzalna zgodba o iskanju identitete in pripadnosti.