Danes je blagajna odprta od 10:00 do 21:10 (odprto še 08:47, tel: 01 239 22 17).
Ko plišaste igrače oživijo

Ko plišaste igrače oživijo

Ob ogledu filmov o Gašperju in Petri ali kateregakoli drugega animiranega filma lahko s filmsko čarovnijo oživite svojo najljubšo plišasto živalco. Čira čara anima – pleše, skače, se igra …

Gašper in Petra imata najljubši plišasti igrači, Levčka in gospo Zajkljo. Katera je tvoja najljubša plišasta igračka? Moja je slonček. Najraje se igra na travniku in je cvetlice.

Tudi Levček in gospa Zajklja v filmu ves čas skačeta, plešeta in se premikata. Kaj če bi oživili še naše plišaste igrače?

Potrebuješ:
  • svojo najljubšo plišasto igračo
  • mobilni telefon
  • stojalo (lahko ga preprosto narediš sam, pokukaj semle)
In gremo:
  1. Zamisli si, kaj bo tvoj »pliško« počel in kje se bo gibal. Kje bo začel pot in kje jo bo končal? Slonček bo na primer skočil na mizo in pojedel malico.
  2. Daj telefon na stojalo. Obrni ga tako, da vidiš svojo plišasto igračo. Telefona zdaj ne boš smel več premikati, morda ga kar prilepi na podlago s selotejpom.
  3. Fotografiraj živalco.
  4. Previdno pojdi do plišaste igrače in jo čisto malo premakni. Koliko je čisto malo? Za pol dolžine igračke, recimo.
  5. Vrni se k telefonu na stojalu in fotografiraj igračo še enkrat.
  6. Ponavljaj točki 4 in 5: Premakni igračo. Fotografiraj. … Premakni. Fotografiraj. … In tako naprej, dokler igrača ne prispe na cilj. Takole smo npr. fotografirali našega slončka.
  7. Zdaj poglej še ti svoje fotografije na ekranu – eno za drugo, čim bolj na hitro. Juhej, tvoja najljubša plišasta živalca je oživela!

Takole pa jo je na piknik ubral slonček:

 

Te zanima več?

Še nasvet: Če premike fotografiraš z animacijskim programom, bo vse skupaj še veliko lažje. Prosi starše ali učitelje/vzgojitelje, da na telefon naložijo brezplačno aplikacijo za animiranje, npr. Stop Motion Studio ali StikBot Studio. Če boš namesto z mobilnim telefonom fotografiral s fotoaparatom ali tablico, pa lahko uporabiš programa KoolCapture ali Monkey Jam.

In trik: Če želiš, da se živalca premika počasneje, delaj manjše premike. Za vsak premik naredi dve isti fotografiji ali celo tri.

Za pametne glavice: Čarovniji, s katero smo živalce oživili, rečemo animacija. Če ti je všeč, si preberi knjižico Animirani film (Zbirka Kinobalon, 2019). V njej najdeš veliko nasvetov za ustvarjanje najrazličnejših animacij.

Kinobalon. E-novice.

Bodite obveščeni! Prijavite se na e-novice in prejmite informacije o prihajajočih filmih in dogodkih programa Kinobalon.

Za šole. E-novice.

Bodite obveščeni! Prijavite se na e-novice za šole in prejmite informacije o prihajajočih filmih in dogodkih programa.

Povezana vsebina

Delavnica Navihane igrače

Delavnica animacije za vrtce v programu Kinobalon MOL generacije

Delavnice optičnih igrač Slon

Optične čarovnije za najmlajše

Kinoigrišče

Vsebine za raziskovanje filma in kina, igranje in ustvarjanje. Skoči noter!