Drama o deklici Mongsil, oropani otroštva in topline doma, se odvija sredi revnega korejskega podeželja v obdobju po koncu druge svetovne vojne. Gospodarske razmere podeželane postavljajo v brezizhoden svet boja za golo preživetje, kjer so bolezni in vojna življenjske stalnice.
Mongsil in njena mati zapustita nasilnega očeta, h kateremu se deklica vrne, ko se ji nova družina odpove. Mačehina smrt in očetov odhod v vojsko jo soočita z realnostjo življenja na cesti, kjer si z mlajšo sestro Nannam prizadeva preživeti z ostanki hrane premožnejših družin. Lee Jisangova digitalna kamera kontemplativno opazuje dekličino rast v boljše življenje, pri čemer osebno in družinsko tragiko lucidno zoperstavlja svetli in statični pokrajini. Film, posnet po literarni predlogi popularnega korejskega avtorja otroške književnosti Kwon Jeong-Saenga, ne obsoja ravnanj neposrednih krivcev za dekličino trpljenje, temveč jih kot nemočne in pasivne žrtve prej postavlja ob bok Mongsil.
Vizualno ga zaznamujejo mehki prehodi in dolgi kadri, mestoma pa tudi načrtno preosvetljeni posnetki. V zaključni sekvenci, ko Mongsiline pohabljene nožice stopajo čez žarečo belino HD videa, avtorjev slogovni prijem pridobi pomen tudi na vsebinski ravni, simbolizirajoč potrpežljivost in vztrajnost, s katero se glavna junakinja upira revščini in bedi, pri čemer – za razliko od svojih staršev in skrbnikov – ne zavrže čuta za sočloveka.
Lee Jisang se rodi leta 1956. Njegov drugi kratkometražec De-Pure Land (1996) je prikazan na prvi ediciji mednarodnega filmskega festivala v Pusanu. Celovečerni prvenec Dul hana sex (2002) dodobra razburka domačo javnost spričo eksplicitnega prikazovanja spolnega akta na filmskem platnu in je kasneje vključen v omnibus štirih erotičnih zgodb Sajaseongeo (2002). Mongsil (2009) je njegov drugi celovečerec. Dela tudi kot producent.