Postavni Adonis se kot Botticellijeva Venera dvigne iz morske pene … Tako se začne prva od treh vinjet, ki se pod imeni Bayside, Poolside in Inside odvijejo v odmaknjenem paradižu otoka Fire Island ob newyorški obali – v sanjavi, igrivi in poletno ležerni filmski odi svobodni, sramu in stigme osvobojeni telesni ljubezni.
Pionirski preboj in danes velika klasika gejevske erotike Fantje v mivki broadwayskega plesalca in koreografa Wakefielda Poola so bili prvi javno in uradno predvajani film s trdimi prizori gejevske spolnosti. Pisalo se je leto pred Globokim grlom in uradnim začetkom »porno šik« ere, kot ga pišejo zgodovinski anali. O Fantih v mivki so poročali v prestižnih publikacijah Variety in The New York Times. Niso bili le šik – šik so bili prvi!
»Ljubeče in umetelno izdelani filmi Wakefielda Poola, ki nimajo nič skupnega z današnjimi, po tekočem traku produciranimi videi, so ekstatični eksperimenti v užitkih telesa in duha. /…/ ponudijo vpogled v napol pozabljen utopični trenutek, ko se je vizionarski film pridružil projektu transformacije spolnosti in družbe. /…/ V teku šestdesetih let, ko je Poole v New Yorku režiral reklame in odrske muzikale, so underground filmi pogosto upodabljali homoseksualne tematike, niso pa vključevali prizorov gejevske spolnosti. Ob izteku desetletja so se začeli v propadajočih art kinih vrteti pravi trdoerotični koluti. Ti poceni in anonimno izdelani pogrošni filmi so ranili Poolov estetski čut in ga podžgali k akciji. /…/ Njegov odgovor je bil mešanica lirične atmosfere filmov Jeana Cocteauja in Kennetha Angerja ter povsem moške trde erotike – tabuja, ki so se ga Andy Warhol, Pat Rocco in Jean Genet dotaknili, a ga nikoli zares prekršili. /…/ Poolova heroična vizija spolnosti brez občutka krivde je nazadnje zaplodila celo industrijo, čeravno je pornografija ob prehodu na video izgubila umetelnost svoje zlate dobe. ‘Želel sem posneti lep, lepo osvetljen, čudovit film, kjer bi bili ekipa in igralci lahko ponosni na to, kar počnejo,’ pravi Poole. ‘To je kasneje postala scenaristična formula. Toda jaz sem zbral ljudi, ki so resnično želeli biti skupaj, hoteli so se ljubiti in ne zgolj zaslužiti.’«
– Ed Halter, The Village Voice
»Nič več skrivanja po omarah … Fantje v mivki so tako cine-veritejski, da se gledalec na trenutke ustraši, da se bo še kamera sama pridružila akciji.«
– Variety
»Kot bi Bo Widerberg in Ken Russell združila moči ter posnela pristen in iskren gejevski pornič.«
– Films & Filming