iz prve roke
»Upam, da bo film deloval kot drobna pravljica o tem, kako najti pot do odrešitve, ko si najbolj na tleh. Kako najti srečo tudi takrat, ko ostaneš brez vsega. Judy Garland v filmu pove, da ni bila nikoli Liz Taylor ali Marilyn Monroe ali Ava Gardner – bila je nekakšen ekscentrik. Mislim, da v današnjem času, ko o identiteti razmišljamo bolj pluralistično in široko, velja za brezčasno ikono in pionirko mnogo bolj kot tiste konvencionalnejše hollywoodske lepotice.«
– Rupert Goold
kritike
»Ta ganljiva biografija kar prekipeva od zvezdniške karizme Renée Zellweger. /…/ Portret Garlandove v srednjih letih bi prav lahko zašel v ceneno patetiko: mračni zaključek življenja, ki so ga zaznamovale zasvojenost, depresija in samouničevalnost. A film je z dih jemajočo predstavo Renée Zellweger v svojem utripajočem, nevrotičnem srcu namesto tega zabaven, topel in premore dobrodošlo mero samodistance. /…/ Igralkina interpretacija je bogato niansirana in pripovedno utemeljena – in če to še ni dovolj, tisti obširni, srce parajoči repertoar odpoje, kot bi vse gumbe obrnila na maksimum. Njena Judy Garland je pristna, očarljiva legenda: pošast, že mogoče, a kakšna zvezda!«
– Lisa Mullen, Sight & Sound
»/…/ režiserju Rupertu Gooldu in ponovno rojeni zvezdi Renée Zellweger je z Judy uspelo ustvariti nekaj nenavadnega in resnično ganljivega: biografski portret, v katerem se igralka in upodobljenka srečata na pol poti ter spotoma druga o drugi razkrijeta nekaj novega.«
– Guy Lodge, Variety
»Glasbena biografija, ki presega svojo temo. Tragedija stare šole, ki si resnično zasluži to ime.«
– David Jenkins, Little White Lies
»Film si je vredno ogledati že samo zaradi bravuroznega nastopa Renée Zellweger. Ena najboljših igralskih predstav leta.«
– Peter Travers, Rolling Stone