Stenio dela kot pomočnik mrliškega oglednika v mrtvašnici sredi velikega, nasilja polnega mesta. Opravka ima s številnimi iznakaženimi trupli in ker dela večinoma ponoči, je njegovo delo zelo samotarsko. A Stenio ima poseben dar: z mrtvimi se – ne glede na to, v kako nezavidljivem stanju so njihova telesa – lahko pogovarja. Stenio ugotovi, da ga z lokalnim pekom vara žena, zato s pomočjo mrtvega kriminalca iz favele naroči njun umor, kar pa mu prinese samo gorje, zdaj ga namreč, dobesedno iz groba, žena začne preganjati …
»Ob ogledu mojih kratkometražcev boste ugotovili, da so brutalni. So seksi, gledalca želijo zbegati, šokirati. V zadnjih letih sem se bolj osredotočil na dramatičnost. Mislim, da se moramo dotakniti človeške note, pripovedovati zgodbe o ljudeh. Spremenil sem svoje gledišče. Še vedno bom v scenarije vnašal prvine šokantnosti, brutalnosti, nasilja in spolnosti, vendar sedaj želim pridati tudi dramatičnost. V tem razvoju je to zame postala prioriteta, najti junakov glas, odkriti gonilo in cilje likov. To sem želel postaviti nad vse, celo pred slog.« (Dennison Ramalho)
Dennison Ramalho
Brazilski režiser, ki se v svojih filmih osredotoča na seks, nasilje in mračne, srhljive elemente, je stari znanec žanrskih festivalov, kot sta Newyorški festival grozljivk in montrealski Festival fantazijskega filma. Nase je opozoril že kot scenarist in režiser kratkih filmov. Nočna izmena pa je njegov celovečerni režijski prvenec.