»Nekega dne mi je prijatelj iz otroštva povedal, da je njegov brat Laurențiu spremenil pravila nogometa in skušal svoj novi šport tudi neuspešno promovirati. O novih pravilih, ki bi izboljšala igro, mi je pred več kot desetimi leti pripovedoval tudi Laurențiu sam, a ga takrat nisem jemal resno.
Moj oče je bil nogometaš, kasneje pa je postal nogometni sodnik. Tudi sam sem v mladosti igral nogomet, misleč, da bom nekoč morda postal profesionalni igralec. Ideja o spreminjanju pravil je bila zato zame skoraj heretična. Vseeno pa je dejstvo, da je Laurențiu toliko časa namenil poskusom spremembe pravil nogometa, v meni zbudilo radovednost.
Hotel sem spoznati zgodovino Laurențiujevega novega športa – od trenutka, ko je dobil zamisel, do danes. Kmalu sem ugotovil, da se za njegovo zgodbo skriva konflikt med pravili in svobodo – to pa je tema, ki me je od nekdaj zanimala. Moral sem posneti film.
V svojih prejšnjih diskusijah z Laurențiujem sem se izogibal pogovoru o pravilih njegovega športa, saj sem jih hotel odkriti med snemanjem. Z majhno ekipo – dvema kamermanoma in snemalcem zvoka – sem odšel v svoj rojstni kraj Vaslui, kjer živi tudi Laurențiu. Imel sem občutek, da bom kot režiser tudi sam igral povsem novo igro.«
– Corneliu Porumboiu
Mojster romunskega novega vala Corneliu Porumboiu (Smo imeli revolucijo ali ne?, Policijski, pridevnik, Zaklad) je ustvaril tipično pronicljiv, suhega humorja poln dokumentarec o sanjaču, ki hoče spremeniti pravila igre.
»/…/ strašansko smešen, srce parajoč in čudovito prefinjen.«
– Giovanni Marchini Camia, Sight & Sound
»V tem razmeroma kratkem filmu se skrivajo celi svetovi.«
– Glenn Kenny, The New York Times
»Neskončni nogomet pod preprosto formo pogovornega dokumentarca /…/ skrije osupljiv traktat o politiki v edinem plemenitem smislu besede.«
– Julien Gester, Libération
»/…/ eden najbolj izvirnih in vizionarskih filmov v zadnjem času /…/. Porumboiu s filmskimi sredstvi – s pomočjo potrpežljivih, subtilno in hkrati odločno usmerjenih intervjujev ter zvito postopne montaže – zgradi življenjsko zgodbo, ki se v ključnih trenutkih srečanj preplete s politično zgodovino njegovega časa ter zrcali aspiracije in inspiracije, ki imajo tudi same po sebi zgodovinsko moč.«
– Richard Brody, The New Yorker