Danes je blagajna odprta od 09:00 do 21:20 (odpre se čez 04:04).
Animateka 2015

Žirija se predstavlja II (2015) Žirija se predstavlja II (2015)

razno / Nizozemska

Anet ter Horst: Dragulji sodobnega nizozemskega animiranega filma
Nizozemska ima dolgo in močno tradicijo animiranega filma. Za njegov sijajni ugled je večinoma zaslužna samostojna kratka forma. Nizozemski animirani film v svetu slovi po svojih visokih standardih, odkar je v 70. letih doživel razcvet brez primere. To je tedaj Gerrita van Dijka in Gerbena Schermerja spodbudilo, da se posvetita festivalu animiranega filma. Nizozemski festival animiranega filma (HAFF), ki je bil ustanovljen leta 1985, se vsako leto za pet pomladih dni naseli v različna prizorišča po mestu Utrecht v osrčju Nizozemske. HAFF podrobno spremlja novosti v mediju ter neguje kakovost in inovativnost. Poznan je po svoji strastni podpori animiranemu filmu kot neodvisni umetniški obliki ter po svojstvenem pristopu. Program z nizozemskimi dragulji iz zadnjih izdaj festivala ponuja pregled sodobnega nizozemskega animiranega filma: filme, ki jih pogosto opazijo tudi drugje ali ki v soj žarometov postavijo izstopajoče talente, kot sta Hisko Hulsing ali Mischa Rozema z njunimi velikopoteznimi mednarodnimi projekti.

V zadnjih letih so na Nizozemskem v razcvetu najrazličnejši načrti za razvoj celovečernih filmov, družinskih filmov in križancev različnih področij. Animacija se širi. Nizozemski umetniki na področjih animacije, iger, medijske umetnosti in vizualne umetnosti uspešno združujejo najboljše iz teh svetov. Program zajema širok spekter žanrov, tematik in tehnik. Prikaže novosti in sveže ideje, narativne in nenarativne filme, dela profesionalcev in študentov, komične in angažirane filme, vesele in tiste z nekaj več ostrine.

Prijeten ogled!

Ob tem ne zamudite odličnih nizozemskih filmov in ustvarjalcev v drugih programih: v prvi vrsti resnično edinstvenega, neprimerljivega dela avtorja Rosta, pa tudi izvrstnega dokumentarnega filma I Love Hooligans Jana-Dirka Bouwa in kratkega filma studia Job, Joris & Marieke, A Single Life, leta 2015 nominiranega za oskarja.

Anet ter Horst
Holland Animation Film Festival

[mu:stǝrman] – Zgodba o poplavi (A Flood Story)
Maarten Isaäk de Heer (Maarten Isaäk de Heer)
Nizozemska / Nemčija, 2012, DCP, 17’

Mestno četrt preplavi plima. Hiše so povsem pod vodo, a prebivalci se odzovejo zelo mirno, niso niti presenečeni niti prestrašeni. Izjemna oblikovna podoba, dovršena do najmanjše podrobnosti.

Fallin’ Floyd
Paco Vink, Albert ’t Hooft (il Luster Films)
Nizozemska, 2012, DCP, 8’53”

Visokooktanska komična drama v prepoznavnem, izčiščenem slogu Paca Vinka in Alberta ’t Hoofta. Džezovskega glasbenika Floyda zapusti dekle prav tedaj, ko ji kupi prstan. V življenje se mu naselijo mali demoni in še dolgo se ne zmore vrniti v stare tirnice.

Junkyard
Hisko Hulsing (il Luster Films, Cinété)
Nizozemska / Belgija, 2012, DCP, 17’50”

Moškega v družbi dekleta na podzemni železnici zabode džanki. Preden umre, se mu pred očmi odvrtijo spomini na najboljšega prijatelja iz otroštva, ki je končal v krutem svetu drog in nasilja. Nenavadna kombinacija tehnik in materialov: oljne slike, risbe in 3D računalniška animacija.

Stardust
Mischa Rozema (PostPanic)
Nizozemska, 2012, DCP, 4’00”

Potovanje v počasnem posnetku po bleščečem vesolju v nenehnem gibanju, s silovitimi eksplozijami in fantastično osupljivimi prizori, se sklene z zrnatimi podobami z Zemlje.

Cruise Patrol
Bobby de Groot, Arjan van Meerten (House of Secrets)
Nizozemska, 2013, DCP, 7’25”

Na dolgi prašni cesti rutinska kontrola prometa povsem uide izpod nadzora.

Mute
Job, Joris & Marieke (Job, Joris & Marieke)
Nizozemska, 2013, DCP, 4’22”

V svetu, ki ga naseljujejo ljudje brez ust, krvava nesreča privede do spoznanja, da si usta lahko izrežeš. To med prebivalstvom sproži navdušeno verižno reakcijo.

Playground
Gerco de Ruijter (Gerco de Ruijter)
Nizozemska, 2014, DCP, 3’24”

De Ruijter je v aplikaciji Google Earth zbral slike igrišč za ameriški nogomet, jih postavil v zaporedje in prišel do osupljivega rezultata. Iz abstraktnega niza slik, ki prikazujejo oznake polj, vzniknejo nezamenljivo ameriški simboli različnih športnih klubov.

Day of the Dutch
Martha Colburn (Martha Colburn)
Nizozemska, 2015, DCP, 4’56”

Vsakdanji dogodki iz življenja sodobne (pokojne) družine v nizozemskem domačem okolju s tradicionalnimi družinskimi vrednotami in standardi, kot v nizozemskem žanrskem slikarstvu zlate dobe. Dokler neki dogodek mlademu dekletu ne spremeni življenja.

The Black Room
Robbie Cornelissen, Kees Went, (Robbie Cornelissen, Kees Went)
Nizozemska, 2015, DCP, 8’24”

Šestdeset animacij z risbami z ogljem, ki tematizirajo perspektivo in prostor, abstrakcijo in figuraliko ter prehod od dvodimenzionalnega k tridimenzionalnemu. Robbie Cornelissen je znan po ribah velikega formata, v katerih se gledalec lahko sprehaja po kompleksnih arhitekturnih krajinah. Poleg tega raziskuje meje medija risbe.

Nobody Beats the Drum: Let it Go
Max Italiaander, Levi Jacobs (Maxmana)
Nizozemska, 2014, DCP, 3’02”

Moški stresno kariero zamenja za pustolovščino na planetu Tropicana. Glasbeni video za zasedbo Nobody Beats the Drum.

Klub Kinodvor

Postanite član in izkoristite naše ugodnosti! Članstvo poleg znižane cene vstopnic prinaša številne druge ugodnosti.

Aktualno

LIFFe / Kinobalon na LIFFu

Kdo je kdo? Vem är vem?

Linda Hambäck, Stina Wirsén

sobota, 23. 11. 2024 / 10:00 / Dvorana

Spoznajte prikupne živalske like švedske serije Kdo. Mali Medvedek, Mačka, Ptiček in Zajček so zdaj odrasli. So veliki, z dlakami pod pazduho in mobilnimi telefoni. Nekateri od njih imajo celo svoje otroke, ki odkrivajo svet po svoje. Raziskujte prisrčne zgodbe o velikih občutkih v vsakodnevnem dogajanju najmlajših.

Bojevita kraljica noči Bojevita kraljica noči

Matej Vranič

sobota, 23. 11. 2024 / 11:30 / Dvorana

Dinamična naravoslovno-raziskovalna zgodba o skrivnostnem življenju ene največjih evropskih sov – sove kozače.

LIFFe / Kralji in kraljice

Ustavljeni čas Hors du temps

Olivier Assayas

sobota, 23. 11. 2024 / 14:45 / Dvorana

Olivier Assayas se v najbolj osebnem filmu doslej, posnetem v hiši, kjer je preživljal otroštvo, skozi zgodbo dveh bratov, ki se med pandemijo zatečeta na francosko podeželje, spominja lastne preteklosti.