Najpristnejši stik je tisti z računalniško tipkovnico.
zgodba
Zgodba o sedemnajstletni Anji, eni tistih simpatično spogledljivih punc, ki jim všečki na družabnih omrežjih krojijo življenje in samopodobo. Ko nekdo na spletu objavi njen intimni posnetek, postane Anja čez noč tarča škandala, ki se kot vihar razširi med šolskimi klopmi ter sproži val zgražanja in zasmehovanja. Na svoj rojstni dan se Anja odloči pozabiti na neprijetnosti in se s prijateljico Nino ter fantom Petrom prepustiti zabavi v nočnem klubu, toda s svojim vedenjem izzove še Petrov posesivni izbruh. Usodni večer kulminira ob prihodu domov, kjer Anja doživi epilog z nepričakovanim preobratom.
Vse se začne z objavo Anjinega intimnega posnetka na družabnem omrežju, kar sproži neustavljivi vrtinec čustev in dramskih zasukov. Dekle se mora soočiti z lastno samopodobo, pomenom zasebnosti, prijateljstva in ljubezni, razrahljanimi družinskimi odnosi, odtujenostjo od realnosti, hlastanjem po pozornosti in s ceno, ki jo mora za to pozornost plačati.
iz prve roke
»’Vsakomur je všeč, da je všečkan.’ Omenjena fraza še nikoli ni bila bolj resnična kot prav v današnjem času. Kratki igrani film Všečkana je svojevrstno zrcalo časa, v katerem živimo. /…/ Gre za dinamičen in realističen prikaz trenutnega stanja družbe, duha in mladine, ki na eni strani išče pristen stik, izraz in dotik, na drugi pa se utaplja v svetu digitalnega, nerealnega, računalniškega. To je film, v katerem se bodo z lahkoto našli tako mladostniki kot njihovi starši. Film v sebi nosi tudi osveščevalno noto, saj se še kako dobro zaveda notranje stiske številnih današnjih mladostnikov, ki jim komentarji, opazke in všečki na družbenih omrežjih pomenijo vse na svetu.«
– Dražen Štader, režiser in scenarist
portret avtorja
Dražen Štader je diplomirani filmski režiser in direktor fotografije. V študijskih letih na AGRFT je prejel številne domače in mednarodne nagrade. Po končanem študiju je ustanovil lastno produkcijsko hišo Produkcija Studio, pod okriljem katere nastaja vrsta televizijskih, filmskih in spletnih vsebin. Kot režiser ustvarja vse od televizijskih oddaj do kratkih (Paket, Zavarovalni agent) in celovečernih dokumentarnih filmov (Honeymoon, Paradise TV), kot direktor fotografije pa je prav tako podpisal številne tv-oddaje (As ti tut not padu, Ljubezen na seniku, DaŠov), videospote (Melodrom, Neisha) in oglaševalske kampanje. Ustvarjanje in iskanje novih vizualnih izrazov je njegovo osnovno vodilo.