zgodba
Julieta zapušča Madrid, da bi začela novo življenje z Lorenzom. Ko po naključju naleti na prijateljico hčerke Antíe, ki je pri osemnajstih brez besed odšla od doma, se njeni načrti nenadoma spremenijo …
Presunljiva melodrama mojstra upodabljanja ženskih likov je zgodba o usodi, krivdi in skrivnostnem vzgibu, ki nas prisili, da zapustimo svoje najbližje. Dvajseti film Pedra Almodóvarja je bil premierno prikazan na letošnjem festivalu v Cannesu.
kritike
»Španski auteur je v poklon kanadski pisateljici kratkih zgodb Alice Munro posnel svojo najbolj iskreno dramo doslej.«
– Peter Debruge, Variety
»Film Vrni se iz leta 2006 je bil režiserjevo zadnje zares odlično delo in pričujoči je dobrodošla vrnitev k vznemirljivim neo-melodramatičnim vrhuncem. Julieta je intimna zgodba, ki na trenutke meji celo na zadržano, kar vzbuja še posebno pozornost, saj gre za filmarja, ki je v preteklosti rad iskal priložnosti za nebrzdane izbruhe strasti. Gre za dovršeno delo, katerega številni užitki se nam razodenejo šele v trenutku, ko se začne odvijati zaključna špica. Šele na tej klimaktični točki konvergence se gledalec zave, s koliko žogicami je režiser ves čas žongliral.«
– David Jenkins, Little White Lies
»Mračna, čudovita študija o bolečini, krivdi in obžalovanju, ki bi zlahka nosila podnaslov ‘vse o moji hčerki’. /…/ Film, ki se razteza prek tridesetih let, z dvema igralkama /…/ v vlogi ene ženske, pripoveduje o Julieti, ki se sooča s tragedijo, ne toliko drugačno od tistih v Almodóvarjevih melodramah, kot sta Govori z njo in Vrni se. Julieta, ki temelji na treh kratkih zgodbah Alice Munro, ni tako prežeta s strastjo kot omenjena zgodnejša filma /…/, a način, na katerega se zgodba postopoma sestavlja s pomočjo dolgih flash-backov, ima kumulativen učinek, ki se nazadnje izkaže za izjemno ganljivega, film pa se igrivo izogne preprostim zaključkom.«
– David Calhoum, Time Out London
»Julieta je melodrama odštevanja: govori o travmah, ki jih ne vidimo ali ne zaznamo vedno, ter o bolečih čustvih, ki jih dušimo in puščamo, da nas uničujejo. Prizori, ki zarežejo najgloblje, so praktično nevidni. /…/ Varljivo zadržani film morda ne premore drznosti in čustvene silovitosti katere od Almodóvarjevih mojstrovin, a vseeno razodeva režiserjevo mojstrstvo. Njegovo manipuliranje s časovnimi okviri, zvito vpletanje komedije in brezhibna režija igralcev – vse to se zlije s spretnostjo umetnika, ki mu ni treba več osupljati, da bi si zaslužil našo ljubezen.«
– Justin Chang, Los Angeles Times
»Ovinkasta Julieta, polna namigov in znamenj, nosi mračnejše sledi Almodóvarjevih nedavnih hitchcockovskih dram Zlomljeni objemi in Koža, v kateri živim /…/. Almodóvar vzdržuje avro skrivnosti vse do zadnjega kadra in je ves čas korak pred gledalcem.«
– Fionnuala Halligan, Screen Daily